Remove this ad

xavi

fanatic

Lead

Sep 11 12 7:35 PM

Tags : :

M'ha costat decidir-me però ja el tinc
www.astroimatges.com
No es que em convenci del tot el nom però es que sinó em faré vell i encara estaré pensant...
Volia reestructurar tota la web però és massa feina i cada vegada tinc menys temps i menys ganes, així que es queda igual.
Encara he de pujar tots els fitxers i el pitjor de tot, actualitzar les imatges de més d'un any!!!
Tinc feina per mesos. Si em poso al dia d'aquí a Nadal ja puc estar content.
Pels que teniu linkada la meva web, quan tingueu un moment podeu canviar l'enllaç. Així de memòria... Julian, Sergi, Daniel,...
Gràcies!
Xavi

Quote    Reply   
Remove this ad
Remove this ad

xavi

fanatic

#3 [url]

Oct 8 12 6:46 PM

Gràcies Daniel

Hola Sergi. Vaig estar mirant molts hostings: Godaddy que em va recomanar LinP, Justhost, Hostgator,... i tots són molt similars en prestacions i preus. N'hi ha molts amb molt bona reputació, con Arsys, però són massa cars pel que jo necessito. Al final em vaig quedar amb Bluehost i les tarifes estan a la pròpia web. Un any d'allotjament, domini, no sé quina història de la privacitat del whois + l'IVA em va sortir per 88 €
Al menys ara tinc espai per pujar tantes fotos com vulgui, base de dades per si volgués allotjar un fòrum, puc crear un blog,...
Normalment aquests hostings tant barats comencen amb un box molt ràpid i passat un temps et canvien a un servidor amb menys prestacions, però al menys ara si algun dia vull canviar d'allotjament no caldrà canviar el nom perquè el domini ja és meu.

Xavi

Quote    Reply   

borja

superstar

#4 [url]

Oct 14 12 11:04 AM

Hola Xavi, l'actualitzaré quan torni a la vida la meva web, porta alguns dies caiguda... ja n'estic tip de 110mb, ara si que marxo.
Qui et fa l'hostatjament i quines tarifes té?
Sergi

-xatamec

Vaja, veig que lo de que no funcioni 110mb.com no em passa nomès a mí !!!
Feia molt que no entrava a l'espaï que tinc contractat i començava a pensar que m'havien fet fora o quelcom similar... sad

Quin rollo haver de tornar a mirar a on es deixen les coses!!!

Quote    Reply   
Add Reply

Quick Reply

bbcode help